ketvirtadienis, spalio 10

16 (?!)

Taip, man jau šešiolika. Iš temos galima buvo suprasti, kad man jau šešiolika ! Wohoo ! Kaip draugės ir draugai sake "jeigu prisidirbsi, jau pati atsakinga už save" . :)
Taigi norėčiau trumpai, drūtai papasakoti apie savo gimtadienį kuris įvyko bene pries dvi savaites, vėsoką rudeni, tai rugsėjo 30-ąją.
Jau išmušus 12-tą valandą nakties, kompiuterio ekrane pasikeitus datai, gavau sveikinimą, labia šiltą ir nuoširdu :) Ir be to, kaip mama sake po 12 "aš tavęs dabar nesveikinsiu su gimtadieniu, nes tu dar negimei" . :D Šitie žodžiai man labai labai patiko :)
Atėjus į mokyklą, klasiokai nepamiršta ir su dovanomis pasitinka mane :) Tiesiog tada eini ir šypsaisi visiems :) Negali ramiai per pertrauką nueiti iki kito kabineto, nes visi mokiniai, draugai, kurie mane pažįsta , eina apkabina, pabučiuoja ir nuoširdžiai su šypsena sveikina :) Per choro repeticija visos merginos dainavo man gimtadienio dainelę, o aš stovėjau lyg raudonas burokėlis ir šypsojausi :)
Gavau gėlyčių, gavau LABAI daug šokolado, gavau atviručių ir gavau draugų šilumos ir šypsenos. :) Vos visas dovanas parsitempus namo, atsidarius FACEBOOK'ą randų dar dvigubai daug svekinimų su gimtadienių. :) Kas paprastai, kas su nuotraukom juokingom, kas su vaizdo įrašais. :)
Diena buvo nuotaikinga, labai įdomi ir pilna nuotykių. ;>>
Ir dar kartą didelis dėkuj, kas pasveikino ir nepamiršo ! Nors žinau, kad daug kas nemato šito įrašo, bet vistiek AČIŪ ! :*
 
Be to, nepykit , kad taip vėlai rašau :) Prisiverčiau parašyti, nes dar šiandien draugė padovanojo gelių ir šokolado ir pasakė, kad čia ne viskas ! :))*
Bučkis :*

2 komentarai: