antradienis, lapkričio 26

Apmąstymai ....


Labas. :)
Pastebėjot, mano blogo pavadinimas pasikeite :)
 Išvertus į lietuvių kalbą, tai ten pasakyta, kad šypsokis, nes tai nemokama.:)
Na o šiaip dar vienas mano įrašas pie mano kasdieninę nuotaiką.
Pilni vakarai nostalgijos,galva pilna minčių,nežinau kaip jas dėlioti. Lyg kažko ilgiuosi,lyg kažko truksta,o aš pati nežinau ar tai tikrai tas jausmas. Galbūt aš klystu,galbūt turiu šalia viską,galbūt savo dabartį ateityje vadinsiu pasaka... Galbūt pragaru. Ir iš kur turėčiau žinoti. Tūkstančiai klausimų,nuliai atsakymų,savęs nesuprantu. Nežinau ko noriu,tik tiek,kad būtų gera matyti tuos kurie toli,mane pamirše. Priminti jiems praeities džiaugsmus ir vertę. Parodyti kaip gerą buvo kartu ir kiek daug patyrėme. O kodėl praeitis,kodėl išeję.. Susivokiu ir spaudžiu dabartį,apkabinu,bučiuoju . O mes visgi niekada nevertinom, nevertinam, ir niekada nevertinsim to , ką turim.
Nieko nėra amžino, tad gyvenk. Išgerk, juokis, venk dramos ir naudokis galimybėmis. Niekada nesigailėk, nes kažkada tai ką darei bus būtent tai ko norėjai.
Kažkokiame savo sielos kamputyje kiekvienas puikiausiai žino, kad nors savižudybė ir yra išeitis , vis dėlto ji tėra tik menkas ir neteisėtas atsarginis išėjimas, kad iš esmės daug kilniau ir gražiau kai tave nugali ir patiesia pats gyvenimas o, ne tavo paties ranka.

Tuom ir baigsiu savo depresuotą įrašą

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą