sekmadienis, lapkričio 17

Atsakymai .

Sveiki :) Sugalvojau atsakyti ir pasidalinti keliais atsakymais į 77 klausimus :) Taigi Let's go !!
1. paskutinis zmogus kuri apkabinau : Dagnė
2. paskutinis skambutis nuo ko?: Mamos
3. paskutine SMS ir nuo ko?: Vytenio
4. paskutine klausyta daina : GJan - Hypocrite
 5. paskutinis kartas kai verkiau : Net nežinau :3
AR AS KADANORS :
6. draugavau su kuo nors du kartus : ne
7.buvau apgaudinejamas : Taip
8.pabuciavau kanors ir to gailejausi : Taip
9.praradau kanors svarbaus : Manau jo
10.depresavau : Būna būna :))
11. nemiegojau visa nakti : Taip :)
MEGSTAMIAUSIU SPALVU SARASAS :
12. Raudona
13: Mėtynė
14: Rožinė
AR SIAIS METAIS :
15. susiradau nauju draugu : TAIP !!
16. juokiausi kol pradejau verkti : Taip ! :)
17. sutikau kazka, kas mane pakeite : Taip. :)
18.supratau, kas is tiesu yra mano draugai : Manau jo :)
19. valgiau torta: Taip . Niam niam ;)
20. pabuciavau kazka is draugu kuriuos turiu FB : Taip :P
21. kiek kartu esu dalyvaves laidotuvese : Neskaičiuoju tokių dalykų.
MANO GYVENIMAS .
22. kiek is savo FB draugu realiai pazystu : Daug.
23. kiek vaiku noriu tureti : 2
24. ar turiu augintiniu : Turiu.
25. ar noriu pasikeisti savo varda : Gal ir norėčiau :)
26. ka veikiau per paskutini gimtadieni : Nepamenu tiksliai bet žinau, kad paskui miegojau :D
27. kada sendien atsikeliau : kažkur apie 13:00 :)
28. ka varak veikiau 00:00 : tv. :)
29. ko as ziaurei laukiu : Atostogų ir laisvės
30. paskutinis kartas kai maciau savo mama : Dabar :)
31. paskutinis kartas kai maciau savo teva : Dabar :)
32. ko dabar klausau : http://www.youtube.com/watch?v=JWXjBcQQxSw
33. ar kada nors kalbejausi su Jonu : Taip :)
34. kas dabar mane pradeda nervint : Bet kas. :) 35. labiausiai lankomas tinklapis : Facebook, Blogger, Youtube
36. mano pilnas vardas : Monika
37. pravarde : Moncė
38. FB statusas : Įsipareigojusi.
39. megstamiausia pamoka : Technologijos, Etika, Kūno kultūra.
40. batu dydis :  Žiūrint kokie batai. :) 39-40
41. aukstas ar zemas Vidutinė :)
42. mano ugis : 1,68 :)
43. ar siuo metu esu isimylejes ka nors : Taip. :)
44. isimintiniausias sendienos ivykis : Vakaras ir kalbėjimas apie bet ką su labia geru žmogum :)*
45. Metai : 16 :)
46. tetiruote : Nėra, bet manau greitu metu bus :)
47. desinerankis ar kairiarankis : Dešniarankė :)
48.kiek draugu prisijunge pr fb: Kažkur 170 :)
49. geriausia drauge : Austėja, mano mama :)
50. pirmas uzsiimtas sportas : Rankinis.
51. pirma kelione :  Mama sake, kad į palangą :D
DABAR AS :
52. valgau : Valgiau Milką "oreo"
53. geriu : Vandenį
54. as tuoj : atrašysiu į žinutę ;D
55. klausausi : X Faktoriaus dainų :D
56. laukiu : nieko
ATEITYJE :
57. noriu vaiku : mergytes ir berniuko
58. tureti vaikina: turiu ir užtenka pilnai :)
59. uzsiemimas: neskelbsiu ;)
AR AS KADA :
60. buciavau nepazystama : buvo buvo :((
61. pavogiau kazka : saldainį iš mamos tašes :(
62. pameciau akinius :  beveik kiekvieną vasarą :DD
63. uzsigavau : Buvo buvo :D
64. kanors sulauziau : Ranką
65. buvau sulaikyta mentu : Nop
66. isvedziau ka nors is kelio : nžn, abejoju :D
67. verkiau kai kasnors mire : Taip
AR AS TIKIU :
68. savimi : -
69. stebuklais : Taip :) 70. meile is pirmo zvilgsnio : TAIP !!!
71. rojumi : - 72. kaledu seneliu : Nebe :(( 73. angelais : nežinau :D
ATSAKAU ATVIRAI :
74. turejau daugiau negu 1 vaikina vienu metu : Ne.
75. ar siandien dainavau : Taip
76. pirmas asmuo kontaktuose : Agnė
77. ka rinkciausi - meile ar pinigus : Meile .:) Nes meiles už pinigus nenusipirksi.
 
 
 

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą