sekmadienis, lapkričio 17

.........

Ne labas ne sveiki, tiesiog. Užkniso , atsibodo, įkyrėjo viskas viskas viskas. !!! Daugiau taip nebegaliu. Atsibodo mokykla, atsibodo tie patys veidai, atsibodo tos pačios apkalbos dėl to, kad tu truputi apkunesne, dėl to , kad tavo plaukų spalva kitokia, dėl to, kad gavai blogesnį pažimį, dėl to, kad tu kitaip apsirengęs ar pasakei savo nuomonę , o nepritapai prie visų žmonių ir esi kaip pilka asmenybe, kurie laikosi vieno žmogaus nuomones. Atsibodo miestas, atsibodo tas milžiniškas kalnas namų darbų, ta pati veikla, viskas viskas atsibodo. Norisi visko naujo, norisi naujų žmonių, kito pasalio, o ne tų pačių žmonių apkalbų , žmonių dviveidiškumo kurie į akis šypsosi ir laiko tave "gera" drauge, o už akių šika ir stuma, kad tu toks anoks ir panašiai. Tiesiog kartais norisi dingti ir pažiūrėt ar kas nors pasiges? Ar kam nors išvis rūpės kur aš, ką darau ir kaip dabar jaučiuosi ? Ar aš laiminga ar aš pilna nevilties ir liūdėsio. Norisi naujo miesto, dingt iš čia kur dabar esu. Man nusibodo kartoti sau, kad tai laikinas gyvenimo etapas, kad anksčiau ar vėliau tai pasibaigs . Ne, nepasibaigs. Vėl eisiu kiekvieną mielą darbo dieną į mokyklą, vėl mokysiuos, kentėsiu tas 45 minutes pamokos ir lauksiu pertraukos, kad bent 5,10,20 minučių galėsiu pailsėt nuo krūvio. Grįžus namo apgalvosiu ką šian vėl padariau blogo, del ko mane eilinį kartą apšnekinės, galvosiu ką padariau gero, ir ko nepastebės niekas.
Kodėl dažniausiai žmonės pastebi tik visas blogiausias žmogaus puses, kodėl mes visada visi tik viską darom blogai? Visada yra ir gerų pusių, bet ne visi jas pastebi, mažuma žmonių jas pastebi.
Šiuo įrašu norėjau pasidalinti savo mintimis ir savo nuomone, tiesiog...

4 komentarai:

  1. Žinai ir aš taip, kažkada jaučiausi " tuščiam mieste, net ne mieste..." , tačiau tas, kitas didelis miestas dar painesnis ir sudėtingesnis.

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Na taip, savaime aišku :) Tiesiog bus kiti žmonės, kitas miestas, kitoks ritmas :) Bet ne visada gali nutikti taip kaip tu nori :) Kaip sakoma nuo meškos ant lokio peršokti galima ;)

      Panaikinti
  2. Mano nuomone viskai ta pati. Gyvenu didesniame mieste, bet viskas taip pat kaip tu rasaj. Man irgi tokios mintys daznaj iskila. Gal cia tokio amziaus krize? :D Mes bendramintes!

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Parašyk man į private , pakalbėsim ! ;)

      Panaikinti