šeštadienis, vasario 15

Kas naujo nutiko mano gyvenime.

Sveiki. :) Gal pasiilgot, gal ne, bet senokai čia nieko nerašiau, nes tai laiko nerasdavau, tai tingėdavau ar galiausiai nežinodavau ką. O ilgai netempus gumos norėčiau pasakyti, kas naujo nutiko mano gyvenime.
  1. Pagaliau išsipildė mano svajonė ir sukaupus daug drasos išsiskutau dešinį šoną. Daug kas sako, kad man tinka, tačiau man ir patinka :P
  2. Gal pasigirsiu, bet du kartus mane rodė per televizorių :P (Tūkstantmečio vaikuose ir duokim garo)
  3. Pradėjau lankyti sporto salę ir sportuoti,tiksliau "Mhuy tay" lankyt. :)
  4. Pradėjau ruoštis 10-os klasės svarbiausiems įvykiams : 1.Kalbėjimui. 2.Matematikos įskaitai 3.Lietuvių PUPP.
  5. Pradėjau daugiau skaityti knygų.
  6. Su savo vaikinu atšventėme metus draugystės.
  7. Naujus metus sutikau su draugais, bet didžiausia laimė, kad tarp jų buvo du brangus žmonės: geriausė draugė ir mano vaikinas (brangiausi neskaitant artimųjų, t.y. tėvų ir giminių).
  8. Sudaužiau (žiauriai) savo telefoną. xDD
  9. Mėčiau rankinį kurį lankiau kažkur 4-5 metus.
  10.  Nusidažiau plaukus baklažano spalva.

Tiek naujienų. Kai kurios senos, kai kurios naujos. :)
P.s. Su praėjusia VALENTINO DIENA. :** O aš nuo savo valentino gavau, tai ko norėjau ;)
Love ya guys,
xoxo

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą